segunda-feira, janeiro 29, 2007

Sen comentarios

Non me valen como excusas a falta de tempo, as gañas, o traballo, os exames, o frío, o "ay, qué malito estoy", nin esas mamonadas que habitualmente saen pola boca da xente en xeral.
Este blog construiuse pra algo, con gañas ou sen elas eu sigo co meu e Urizen co del, pero este vai de capa caída. Joder, poñede un vídeo, aínda que só sexa eso. Falábamos de metelo na Blogaliza, pero eu opino que é patético que nos visite a xente e que faga 21 días que aquí non se meta nada.

Resumo rápido de 16 post:

Alfredinho: 8 post

Fenicia: 1 post

Salmonero: 2 post

Urizen: 5 post


Non teño moito máis que engadir.




3 comentários:

Salmonero disse...

Y, entonces, Dios sentenció...

Alfredinho disse...

Ni Dios, ni amo
ni patria, ni patrón

Urizen disse...

Xa non falan nin os premiados dos Goya...será que a xente non ten moito que contar...

O realmente terríbel e que Bender non puxera nin un mísero test, en fín vaiamos a modo que o C.T ao mesmo que a defensa do Mandril está de relax .

P.D:ac ac ac ac