terça-feira, janeiro 01, 2008

A China...A Casa....¡¡¡A Valor!!!


Resumen Resumido que son as 18:35 do día de ano novo e a unidade de Red Bull con tequila non me da para máis:

Traxe, garabata e patillazo involuntario antes de saír. Zeltia contándoche que a súa nai a comparou cunha bruxa antes de saír da casa, ver a cara de Berto flipeiting co Assasin's Creed.

Chegar á cova, aprender que Bender ten un sentido da moda e da elengancia profundamente intemporal: "-A mí me sale siempre todo como el OGT pero lo apaño de cojones-", o primeiro Red Bull da miña vida... e con tequila, auga, conversas Luísticas sobre Amy Winehouse e demáis, a muller de vermello e un de Guitiriz ¡¡¡Extra, Extra!!!, auga, Un peixe e un gusaniño os dous Mar Adentro e sobor dun "barquito de cáscara de nuez" cantan mellor que ninguén, auga, descubrirme menos Pepiño Grilo e máis "Most wanted older Brother", amosar o pouco fotohixiénico que son, descubrir tatuaxes á xente, auga, asistirmos a un amago de ostión por parte de Bender e sufrir o conseguinte chiste pola miña parte, un sirtaki, auga, ver a Fenicia ao borde do combo de 125 hits con Fatality incluido contra un anán!!!!!! Hai que fumar, vamos, hai que fumar!!!, auga, uns que se quedan outros que marchan, o Parlamento feito un cristo, Shoe to the mouth, facer unha visita a Mrs. Liddell antes de coller valor para ir a valor, facer un saio coa dieta por un día, buses, carreiras, bicos efusivos...

...a fín non sei cantas porras e 5 chocolates pero só unha tradición... que desexaría ter o pracer de manter por toda a vida, e xa non hai auga...Bo aninovo.

4 comentários:

Bender disse...

Ahora tengo hambre.

Y ganas de beber... agua. Qué raro.

Y gracias por el chocolate.

Y fueron cuatro porras y media.

Bueno, eso tú y yo.

Ya sabes cómo son las mujeres.

... Mujeres ...

Sí, eso es lo que le faltaba a la noche.

También eché de menos a Ali.

Me lo pasé bien de todos modos.

Muy bien.

Quizá faltó algo más de ruido. Si usted me entiende señor Frodo.

Queremos que vuelva Vicentín.

Y Bizcoché y Ojos de Huever.

Huever rima con Reverb.

Si lo lees en españolito, claro.

No recuerdo haber amagado un hostión.

Pero recuerdo esa maldita botella de vodka.

No existía otra cosa en el universo mientras trataba de abrirla.

Infructuosamente.

Frutos.

Eso es lo que me falta.

Eso y tangas.

Fenicia disse...

Claramente...eu non podería ser Brancaneves...a esos ananos cárgaos o demo...

Salmonero disse...

Hay gente a la que le crecen los enanos por todas partes... buena noche

Unknown disse...

Uana abraçada... amb ganes de menjar-me uns xocolates amb xurros!! Jjejejejejej

´Salutacions, irmano.